LeEco Le 2 Pro się nie włącza
Nowoczesne smartfony mogą działać nieprawidłowo nawet przy najbardziej ostrożnej obsłudze. Powstają najczęściej z powodu naruszeń w funkcjonowaniu systemu operacyjnego, ale uszkodzenia fizyczne mogą również spowodować awarię. Jeśli telefon się nie włącza, nie trzeba od razu spieszyć się do centrum serwisowego. Najpierw wykonaj kilka prostych i bezpiecznych kroków, które pomogą przywrócić ulubione urządzenie.
Dlaczego LeEco Le 2 Pro się nie włącza
Istnieje wiele możliwych przyczyn zakłócenia stabilnej pracy urządzenia, często pojawiają się problemy podczas codziennego użytkowania. Według ekspertów i przedstawicieli firm produkujących urządzenia awarie zasilania mogą być związane z następującymi zdarzeniami:
- po aktualizacji systemu operacyjnego niektóre pliki systemowe zostały zainstalowane z błędami;
- urządzenie przestało się uruchamiać z powodu wirusów dostarczonych z aplikacjami, które nie zostały zainstalowane bezpośrednio z Google Play;
- po upuszczeniu urządzenia na twardą powierzchnię wyświetlacz lub kabel akumulatora zostały odłączone;
- port USB jest zatkany lub wilgoć spowodowała drobne, ale szkodliwe plamy rdzy na stykach.
Należy od razu zauważyć, że samodzielne radzenie sobie z uszkodzeniami fizycznymi nie jest łatwym zadaniem. Podczas samodzielnej naprawy możesz nieumyślnie zakłócić niektóre połączenia, czyniąc smartfon nienaprawialnym. Jeśli metody zaproponowane poniżej nie prowadzą do pozytywnego wyniku, zaleca się skontaktowanie się ze sprawdzonym serwisem w celu diagnostyki i naprawy.
Wymuś ponowne uruchomienie LeEco Le 2 Pro
Najpierw spójrzmy na kilka metod wykorzystujących tryb odzyskiwania. Możesz uruchomić odzyskiwanie, jeśli urządzenie jest naładowane o więcej niż 15%. Jednocześnie podłączając ładowarkę, możesz upewnić się, że ekran jest nienaruszony i że port USB działa zgodnie z przeznaczeniem.
![](/images/11-2020/sie-nie-wlacza-1.webp)
Następnie, jeśli telefon zareagował na połączenie ładowania i wyświetlił informacje dotyczące procesu uzupełniania baterii, możesz przejść do następujących czynności:
- Jednocześnie przytrzymaj przyciski zasilania i zwiększania głośności. Trzymaj je w ten sposób, aż telefon wibruje. Pojawi się ekran powitalny rozruchu i pojawią się wibracje, po których można zwolnić przycisk zasilania. Ważna uwaga: czasami kombinacja działa z przyciskiem zmniejszania głośności, ale nie z przyciskiem w górę.
- W nowo otwartym menu wybierz przycisk "Przeładować ponownie system" (w niektórych wersjach opcja nazywa się "Przeładować ponownie system teraz").
Urządzenie powinno natychmiast przystąpić do ponownego uruchomienia, a następnie zwykłego rozruchu Android. Nawiasem mówiąc, jeśli urządzenie się nie ładuje, zaleca się wypróbowanie innych kabli i ładowarek USB. Możliwe, że problem leży po ich stronie, a telefon jest po prostu rozładowany.
Przywracanie ustawień fabrycznych
Po wykonaniu opisanych powyżej kroków możliwych jest kilka scenariuszy. Oprócz zwykłego ponownego uruchamiania i uruchamiania urządzenia telefon może wyłączyć lub zawiesić wygaszacz ekranu. Nie powinieneś być zbyt zdenerwowany tym faktem, ponieważ wykonane kroki pomogły upewnić się, że wiele ważnych funkcji i systemów działa poprawnie.
Ponowne uruchomienie przez odzyskiwanie jest opcją odpowiednią w sytuacjach, w których oprogramowanie układowe cierpiało na drobne usterki, które zostały wyeliminowane samodzielnie. Jeśli naruszenie w systemie operacyjnym jest znacznie poważniejsze (na przykład po flashowaniu oprogramowania układowego z błędami), będziesz musiał zresetować go do ustawień fabrycznych. Należy pamiętać, że spowoduje to usunięcie wszystkich plików z pamięci urządzenia, w tym zdjęć, filmów i muzyki.
- Otwórz Odzyskiwanie, jak w krokach opisanych powyżej.
- Wybierz Wyczyść Dane/Przywróć Ustawienia Fabryczne.
![](/images/11-2020/sie-nie-wlacza-3.webp)
Urządzenie powinno się zrestartować. Proces ponownego uruchamiania może trwać znacznie dłużej niż zwykle (do 10-15 minut), po czym będziesz musiał wykonać wstępną konfigurację.
Dodatkowe Metody
Co jeśli opisane powyżej kroki nie pomogły? Jeśli urządzenie nagle się wyłączyło, przestało reagować na naciśnięcie przycisku zasilania lub ładowanie, najprawdopodobniej problem leży w uszkodzeniu fizycznym. Jeśli upuściłeś urządzenie lub dostałeś się do wody, powinieneś skontaktować się z centrum konserwacji w celu diagnostyki. Inną prawdopodobną przyczyną jest awaria baterii. Głównym objawem jest szybkie rozładowanie od 100 do 0 procent, aż do wykrycia samej usterki. Korzystając ze smartfonów z wymiennymi bateriami, możesz spróbować kupić podobny i po prostu go wymienić. Jeśli obudowa jest jednoczęściowa,nie będzie to możliwe bez pomocy ekspertów ds.
Udostępnij tę stronę znajomym:Zobacz także:
Jak flashować LeEco Le 2 Pro
Jak zrootować LeEco Le 2 Pro
Twardy reset dla LeEco Le 2 Pro
Jak zrestartować LeEco Le 2 Pro
Jak odblokować LeEco Le 2 Pro
Co zrobić, jeśli LeEco Le 2 Pro się nie ładuje
Co zrobić, jeśli LeEco Le 2 Pro nie łączy się z komputerem przez USB
Jak zrobić zrzut ekranu na LeEco Le 2 Pro
Jak zresetować FRP na LeEco Le 2 Pro
Jak zaktualizować LeEco Le 2 Pro
Jak nagrywać rozmowy na LeEco Le 2 Pro
Jak podłączyć LeEco Le 2 Pro do telewizora
Jak wyczyścić pamięć podręczną w LeEco Le 2 Pro
Jak wykonać kopię zapasową LeEco Le 2 Pro
Jak wyłączyć reklamy w LeEco Le 2 Pro
Jak wyczyścić pamięć na LeEco Le 2 Pro
Jak zwiększyć czcionkę na LeEco Le 2 Pro
Jak udostępniać Internet na LeEco Le 2 Pro
Jak przesłać dane do LeEco Le 2 Pro
Jak odblokować bootloader na LeEco Le 2 Pro
Jak odzyskać zdjęcia na LeEco Le 2 Pro
Jak zrobić zrzut ekranu na LeEco Le 2 Pro
Jak znaleźć czarną listę w LeEco Le 2 Pro
Jak skonfigurować odcisk palca na LeEco Le 2 Pro
Jak zablokować numer na LeEco Le 2 Pro
Jak włączyć automatyczne obracanie w LeEco Le 2 Pro
Jak ustawić lub wyłączyć budzik w LeEco Le 2 Pro
Jak zmienić dzwonek na LeEco Le 2 Pro
Jak włączyć procent baterii w LeEco Le 2 Pro
Jak wyłączyć powiadomienia na LeEco Le 2 Pro
Jak wyłączyć Google Assistant w LeEco Le 2 Pro
Jak wyłączyć ekran blokady w LeEco Le 2 Pro
Jak usunąć aplikację na LeEco Le 2 Pro
Jak odzyskać kontakty na LeEco Le 2 Pro
Gdzie jest kosz na LeEco Le 2 Pro
Jak zainstalować WhatsApp na LeEco Le 2 Pro
Jak ustawić zdjęcie kontaktu w LeEco Le 2 Pro
Jak zeskanować kod QR na LeEco Le 2 Pro
Jak podłączyć LeEco Le 2 Pro do komputera
Jak zainstalować SD Card w LeEco Le 2 Pro
Jak zaktualizować Play Store w LeEco Le 2 Pro
Jak zainstalować Kamera Google w LeEco Le 2 Pro
Jak włączyć debugowanie USB w LeEco Le 2 Pro
Jak wyłączyć telefon LeEco Le 2 Pro
Jak naładować LeEco Le 2 Pro
Jak korzystać z kamery w LeEco Le 2 Pro
Jak znaleźć zgubiony LeEco Le 2 Pro
Jak ustawić hasło na LeEco Le 2 Pro
Jak włączyć 5G w LeEco Le 2 Pro
Jak włączyć VPN na LeEco Le 2 Pro
Jak zainstalować aplikacje na LeEco Le 2 Pro
Jak włożyć SIM-kartę do LeEco Le 2 Pro
Jak włączyć i skonfigurować NFC na LeEco Le 2 Pro
Jak ustawić czas na LeEco Le 2 Pro
Jak podłączyć słuchawki do LeEco Le 2 Pro
Jak wyczyścić historię przeglądarki na LeEco Le 2 Pro
Jak zdemontować LeEco Le 2 Pro
Jak ukryć aplikację na LeEco Le 2 Pro
Jak pobierać filmy z YouTube na LeEco Le 2 Pro
Jak odblokować kontakt na LeEco Le 2 Pro
Jak włączyć latarkę on LeEco Le 2 Pro
Jak podzielić ekran na LeEco Le 2 Pro
Jak wyłączyć dźwięk aparatu w LeEco Le 2 Pro
Jak przyciąć wideo na LeEco Le 2 Pro
Jak sprawdzić pamięć RAM w LeEco Le 2 Pro
Jak ominąć konto Google w LeEco Le 2 Pro
Jak naprawić Czarny Ekran w LeEco Le 2 Pro
Dlaczego się nie włącza inne telefony