Motorola XOOM Wi-Fi+3G się nie włącza

Brak zestawu obrazów

Nowoczesne smartfony mogą działać nieprawidłowo nawet przy najbardziej ostrożnej obsłudze. Powstają najczęściej z powodu naruszeń w funkcjonowaniu systemu operacyjnego, ale uszkodzenia fizyczne mogą również spowodować awarię. Jeśli telefon się nie włącza, nie trzeba od razu spieszyć się do centrum serwisowego. Najpierw wykonaj kilka prostych i bezpiecznych kroków, które pomogą przywrócić ulubione urządzenie.

Dlaczego Motorola XOOM Wi-Fi+3G się nie włącza

Istnieje wiele możliwych przyczyn zakłócenia stabilnej pracy urządzenia, często pojawiają się problemy podczas codziennego użytkowania. Według ekspertów i przedstawicieli firm produkujących urządzenia awarie zasilania mogą być związane z następującymi zdarzeniami:

  • po aktualizacji systemu operacyjnego niektóre pliki systemowe zostały zainstalowane z błędami;
  • urządzenie przestało się uruchamiać z powodu wirusów dostarczonych z aplikacjami, które nie zostały zainstalowane bezpośrednio z Google Play;
  • po upuszczeniu urządzenia na twardą powierzchnię wyświetlacz lub kabel akumulatora zostały odłączone;
  • port USB jest zatkany lub wilgoć spowodowała drobne, ale szkodliwe plamy rdzy na stykach.

Należy od razu zauważyć, że samodzielne radzenie sobie z uszkodzeniami fizycznymi nie jest łatwym zadaniem. Podczas samodzielnej naprawy możesz nieumyślnie zakłócić niektóre połączenia, czyniąc smartfon nienaprawialnym. Jeśli metody zaproponowane poniżej nie prowadzą do pozytywnego wyniku, zaleca się skontaktowanie się ze sprawdzonym serwisem w celu diagnostyki i naprawy.

Wymuś ponowne uruchomienie Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Najpierw spójrzmy na kilka metod wykorzystujących tryb odzyskiwania. Możesz uruchomić odzyskiwanie, jeśli urządzenie jest naładowane o więcej niż 15%. Jednocześnie podłączając ładowarkę, możesz upewnić się, że ekran jest nienaruszony i że port USB działa zgodnie z przeznaczeniem.

Następnie, jeśli telefon zareagował na połączenie ładowania i wyświetlił informacje dotyczące procesu uzupełniania baterii, możesz przejść do następujących czynności:

  1. Jednocześnie przytrzymaj przyciski zasilania i zwiększania głośności. Trzymaj je w ten sposób, aż telefon wibruje. Pojawi się ekran powitalny rozruchu i pojawią się wibracje, po których można zwolnić przycisk zasilania. Ważna uwaga: czasami kombinacja działa z przyciskiem zmniejszania głośności, ale nie z przyciskiem w górę.
  2. W nowo otwartym menu wybierz przycisk "Przeładować ponownie system" (w niektórych wersjach opcja nazywa się "Przeładować ponownie system teraz").

Urządzenie powinno natychmiast przystąpić do ponownego uruchomienia, a następnie zwykłego rozruchu Android. Nawiasem mówiąc, jeśli urządzenie się nie ładuje, zaleca się wypróbowanie innych kabli i ładowarek USB. Możliwe, że problem leży po ich stronie, a telefon jest po prostu rozładowany.

Przywracanie ustawień fabrycznych

Po wykonaniu opisanych powyżej kroków możliwych jest kilka scenariuszy. Oprócz zwykłego ponownego uruchamiania i uruchamiania urządzenia telefon może wyłączyć lub zawiesić wygaszacz ekranu. Nie powinieneś być zbyt zdenerwowany tym faktem, ponieważ wykonane kroki pomogły upewnić się, że wiele ważnych funkcji i systemów działa poprawnie.

Ponowne uruchomienie przez odzyskiwanie jest opcją odpowiednią w sytuacjach, w których oprogramowanie układowe cierpiało na drobne usterki, które zostały wyeliminowane samodzielnie. Jeśli naruszenie w systemie operacyjnym jest znacznie poważniejsze (na przykład po flashowaniu oprogramowania układowego z błędami), będziesz musiał zresetować go do ustawień fabrycznych. Należy pamiętać, że spowoduje to usunięcie wszystkich plików z pamięci urządzenia, w tym zdjęć, filmów i muzyki.

  1. Otwórz Odzyskiwanie, jak w krokach opisanych powyżej.
  2. Wybierz Wyczyść Dane/Przywróć Ustawienia Fabryczne.

Urządzenie powinno się zrestartować. Proces ponownego uruchamiania może trwać znacznie dłużej niż zwykle (do 10-15 minut), po czym będziesz musiał wykonać wstępną konfigurację.

Dodatkowe Metody

Co jeśli opisane powyżej kroki nie pomogły? Jeśli urządzenie nagle się wyłączyło, przestało reagować na naciśnięcie przycisku zasilania lub ładowanie, najprawdopodobniej problem leży w uszkodzeniu fizycznym. Jeśli upuściłeś urządzenie lub dostałeś się do wody, powinieneś skontaktować się z centrum konserwacji w celu diagnostyki. Inną prawdopodobną przyczyną jest awaria baterii. Głównym objawem jest szybkie rozładowanie od 100 do 0 procent, aż do wykrycia samej usterki. Korzystając ze smartfonów z wymiennymi bateriami, możesz spróbować kupić podobny i po prostu go wymienić. Jeśli obudowa jest jednoczęściowa,nie będzie to możliwe bez pomocy ekspertów ds.

Udostępnij tę stronę znajomym:

Zobacz także:



Jak flashować Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zrootować Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Twardy reset dla Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zrestartować Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak odblokować Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Co zrobić, jeśli Motorola XOOM Wi-Fi+3G się nie ładuje

Co zrobić, jeśli Motorola XOOM Wi-Fi+3G nie łączy się z komputerem przez USB

Jak zrobić zrzut ekranu na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zresetować FRP na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zaktualizować Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak nagrywać rozmowy na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak podłączyć Motorola XOOM Wi-Fi+3G do telewizora

Jak wyczyścić pamięć podręczną w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wykonać kopię zapasową Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyłączyć reklamy w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyczyścić pamięć na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zwiększyć czcionkę na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak udostępniać Internet na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak przesłać dane do Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak odblokować bootloader na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak odzyskać zdjęcia na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zrobić zrzut ekranu na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak znaleźć czarną listę w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak skonfigurować odcisk palca na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zablokować numer na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włączyć automatyczne obracanie w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak ustawić lub wyłączyć budzik w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zmienić dzwonek na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włączyć procent baterii w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyłączyć powiadomienia na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyłączyć Google Assistant w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyłączyć ekran blokady w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak usunąć aplikację na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak odzyskać kontakty na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Gdzie jest kosz na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zainstalować WhatsApp na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak ustawić zdjęcie kontaktu w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zeskanować kod QR na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak podłączyć Motorola XOOM Wi-Fi+3G do komputera

Jak zainstalować SD Card w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zaktualizować Play Store w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zainstalować Kamera Google w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włączyć debugowanie USB w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyłączyć telefon Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak naładować Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak korzystać z kamery w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak znaleźć zgubiony Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak ustawić hasło na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włączyć 5G w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włączyć VPN na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zainstalować aplikacje na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włożyć SIM-kartę do Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włączyć i skonfigurować NFC na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak ustawić czas na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak podłączyć słuchawki do Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyczyścić historię przeglądarki na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak zdemontować Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak ukryć aplikację na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak pobierać filmy z YouTube na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak odblokować kontakt na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak włączyć latarkę on Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak podzielić ekran na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak wyłączyć dźwięk aparatu w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak przyciąć wideo na Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak sprawdzić pamięć RAM w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak ominąć konto Google w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Jak naprawić Czarny Ekran w Motorola XOOM Wi-Fi+3G

Dlaczego się nie włącza inne telefony