PC

Impression ImSMART 1.40 nie łączy się z komputerem przez USB

Impression ImSMART 1.40

Użytkownicy smartfonów często podłączają swoje urządzenie mobilne do komputera. Można to zrobić w celu przesyłania plików z jednego urządzenia na drugie w celu dalszego wykorzystania. Czasami jednak użytkownicy napotykają pewne problemy, które powodują, że Impression ImSMART 1.40 ignoruje połączenie z komputerem przez USB. Dlaczego tak się dzieje i co można to zrobić w tym przypadku?

Dlaczego Impression ImSMART 1.40 nie łączy się z komputerem

Jeśli użytkownik łączy smartfon z komputerem za pomocą kabla USB, ale komputer w żaden sposób nie reaguje na połączenie, oznacza to, że napotkał jeden z następujących problemów:

  • wadliwy kabel;
  • uszkodzenie gniazda USB na jednym z urządzeń;
  • nieprawidłowe sterowniki odpowiadające smartfonowi są zainstalowane na komputerze lub w ogóle ich nie ma;
  • podczas podłączania smartfona wybrano opcję "Tylko zasilanie";
  • awaria systemu operacyjnego działającego na jednym z urządzeń.

W ten sposób wszystkie zidentyfikowane problemy można podzielić na fizyczne i programowe. Aby określić dokładny powód, dla którego Impression ImSMART 1.40 nie łączy się z komputerem, musisz sprawdzić sprzęt i ustawienia obu urządzeń.

Jak rozwiązać problem

Najpierw musisz upewnić się, że używasz prawidłowo działającego kabla USB do połączenia. Najłatwiej jest naładować telefon tym samym przewodem. Jeśli urządzenie się ładuje, kabel nie stanowi problemu.

Drugim punktem, który użytkownicy często przeoczają, jest niewłaściwy typ połączenia. Gdy użytkownik połączy smartfon z komputerem, na ekranie urządzenia mobilnego pojawi się powiadomienie, które oferuje wybór jednego z kilku typów parowania:

  • tylko zasilanie;
  • kamera;
  • media i tak dalej.

Domyślną opcją jest "Tylko zasilanie". W takim przypadku smartfon na Android po prostu odbiera ładunek z komputera. Sprawdź ustawienia parowania i wybierz "Połączenie jako nośnik" lub "USB-nośnik. Tylko w tym przypadku komputer określi telefon Impression ImSMART 1.40 jako pełnoprawny nośnik pamięci.

Jeśli nic się nie dzieje po podłączeniu urządzenia mobilnego do komputera (urządzenie nawet się nie ładuje), musisz sprawdzić funkcjonalność połączenia USB w komputerze. Na przykład możesz włożyć dysk flash USB lub podłączyć mysz.

Problemy fizyczne (uszkodzenie kabla lub złącza) można rozwiązać tylko poprzez wymianę odpowiednich komponentów. Jeśli wybrałeś właściwy typ połączenia (nośnik) i używasz prawidłowo działających akcesoriów, wadliwe sterowniki stają się główną przyczyną błędu.

Zazwyczaj są one instalowane automatycznie przy pierwszym sparowaniu smartfona i komputera. Oprogramowanie jest ładowane tylko wtedy, gdy istnieje połączenie z Internetem. Jeśli nie połączysz się z siecią, sterowniki nie zostaną pobrane. Dlatego zaleca się sprawdzenie połączenia internetowego.

Możesz sprawdzić działanie sterowników w następujący sposób:

  1. Otwórz menedżera urządzeń (naciśnij Win+R i wprowadź devmgmt.msc).
  2. Znajdź urządzenie MTP lub nazwę telefonu na liście.
  3. Kliknij dwukrotnie lewym przyciskiem myszy.
  4. Kliknij "Odśwież sterownik".
  5. Wybierz "Urządzenie MTP USB".
  6. Kliknij "Dalej".
  7. Poczekaj, aż sterowniki zostaną ponownie zainstalowane.

Jeśli smartfon nie jest wyświetlany w menedżerze urządzeń, możesz włączyć tryb programisty na urządzeniu z Android:

  1. Otwórz ustawienia telefonu.
  2. Przejdź do "Opcje programisty".
  3. Włącz tryb.
  4. Kliknij "Domyślna konfiguracja USB".
  5. Wybierz "Przesyłanie plików".

Jeśli żadna z sugerowanych wskazówek nie pomoże, jedynym sposobem rozwiązania problemu jest zresetowanie smartfona. Odbywa się to w przypadkach, gdy użytkownik podejrzewa, że parowanie jest wadliwe z powodu wirusów.

Aby zresetować ustawienia, musisz:

  1. Otwórz ustawienia.
  2. Przejdź do "Odzyskiwanie i resetowanie".
  3. Kliknij "Resetowanie ustawień".

Po zakończeniu operacji wszystkie pliki zostaną usunięte z urządzenia. Aby uniknąć utraty ważnych informacji, zaleca się najpierw utworzenie kopii zapasowej.

Alternatywne metody połączenia

Jeśli telefon Impression ImSMART 1.40 nie połączył się z komputerem przez USB, możesz wypróbować alternatywne metody przesyłania informacji z jednego urządzenia na drugie:

  • korzystanie z karty microSD;
  • przez Wi-Fi.

Pierwsza opcja nie wymaga szczegółowego opisu, ponieważ wystarczy włożyć kartę pamięci do adaptera i podłączyć ją do komputera za pomocą odpowiedniego złącza. Jednak ten rodzaj parowania pozwoli tylko na przesyłanie plików na lub z dysku flash.

Aby uzyskać dostęp do pamięci smartfona, musisz użyć połączenia Wi-Fi. Będziesz potrzebować do tego dodatkowego oprogramowania. Na przykład MyPhoneExplorer. Musisz pobrać aplikację zarówno na komputer (z oficjalnej strony internetowej), jak i na telefon (przez Google Play).

Dalsze połączenie odbywa się w następujący sposób:

  1. Podłącz oba urządzenia do tej samej sieci Wi-Fi.
  2. Otwórz aplikację MyPhoneExplorer na swoim telefonie.
  3. Wprowadź hasło, które zostanie użyte do nawiązania połączenia.
  4. Otwórz aplikację na komputerze.
  5. Naciśnij przycisk "Plik" i wybierz opcję "Podłączyć".
  6. Potwierdź parowanie, wprowadzając wcześniej wybrane hasło.

Umożliwi to smartfonowi połączenie z komputerem bez użycia kabla USB. MyPhoneExplorer na twoim komputerze wyświetli listę wszystkich dostępnych plików. Możesz przesyłać informacje zarówno z telefonu, jak i do jego pamięci.

Jak uniknąć tego problemu w przyszłości

Aby sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości, wykonaj kilka prostych kroków:

  1. Do podłączenia używaj tylko wstępnie zapakowanych akcesoriów. Nie kupuj tanich kabli.
  2. Ustaw opcję "Urządzenie multimedialne" lub "USB-nośnik" w telefonie.
  3. Podczas parowania po raz pierwszy zainstaluj sterowniki i zaktualizuj je w razie potrzeby.

Przestrzeganie tych trzech zasad raz na zawsze uchroni Cię przed problemami podczas podłączania telefonu do komputera.

Udostępnij tę stronę znajomym:

Zobacz także:



Jak flashować Impression ImSMART 1.40

Jak zrootować Impression ImSMART 1.40

Twardy reset dla Impression ImSMART 1.40

Jak zrestartować Impression ImSMART 1.40

Jak odblokować Impression ImSMART 1.40

Co zrobić, jeśli Impression ImSMART 1.40 się nie włącza

Co zrobić, jeśli Impression ImSMART 1.40 się nie ładuje

Jak zrobić zrzut ekranu na Impression ImSMART 1.40

Jak zresetować FRP na Impression ImSMART 1.40

Jak zaktualizować Impression ImSMART 1.40

Jak nagrywać rozmowy na Impression ImSMART 1.40

Jak podłączyć Impression ImSMART 1.40 do telewizora

Jak wyczyścić pamięć podręczną w Impression ImSMART 1.40

Jak wykonać kopię zapasową Impression ImSMART 1.40

Jak wyłączyć reklamy w Impression ImSMART 1.40

Jak wyczyścić pamięć na Impression ImSMART 1.40

Jak zwiększyć czcionkę na Impression ImSMART 1.40

Jak udostępniać Internet na Impression ImSMART 1.40

Jak przesłać dane do Impression ImSMART 1.40

Jak odblokować bootloader na Impression ImSMART 1.40

Jak odzyskać zdjęcia na Impression ImSMART 1.40

Jak zrobić zrzut ekranu na Impression ImSMART 1.40

Jak znaleźć czarną listę w Impression ImSMART 1.40

Jak skonfigurować odcisk palca na Impression ImSMART 1.40

Jak zablokować numer na Impression ImSMART 1.40

Jak włączyć automatyczne obracanie w Impression ImSMART 1.40

Jak ustawić lub wyłączyć budzik w Impression ImSMART 1.40

Jak zmienić dzwonek na Impression ImSMART 1.40

Jak włączyć procent baterii w Impression ImSMART 1.40

Jak wyłączyć powiadomienia na Impression ImSMART 1.40

Jak wyłączyć Google Assistant w Impression ImSMART 1.40

Jak wyłączyć ekran blokady w Impression ImSMART 1.40

Jak usunąć aplikację na Impression ImSMART 1.40

Jak odzyskać kontakty na Impression ImSMART 1.40

Gdzie jest kosz na Impression ImSMART 1.40

Jak zainstalować WhatsApp na Impression ImSMART 1.40

Jak ustawić zdjęcie kontaktu w Impression ImSMART 1.40

Jak zeskanować kod QR na Impression ImSMART 1.40

Jak podłączyć Impression ImSMART 1.40 do komputera

Jak zainstalować SD Card w Impression ImSMART 1.40

Jak zaktualizować Play Store w Impression ImSMART 1.40

Jak zainstalować Kamera Google w Impression ImSMART 1.40

Jak włączyć debugowanie USB w Impression ImSMART 1.40

Jak wyłączyć telefon Impression ImSMART 1.40

Jak naładować Impression ImSMART 1.40

Jak korzystać z kamery w Impression ImSMART 1.40

Jak znaleźć zgubiony Impression ImSMART 1.40

Jak ustawić hasło na Impression ImSMART 1.40

Jak włączyć 5G w Impression ImSMART 1.40

Jak włączyć VPN na Impression ImSMART 1.40

Jak zainstalować aplikacje na Impression ImSMART 1.40

Jak włożyć SIM-kartę do Impression ImSMART 1.40

Jak włączyć i skonfigurować NFC na Impression ImSMART 1.40

Jak ustawić czas na Impression ImSMART 1.40

Jak podłączyć słuchawki do Impression ImSMART 1.40

Jak wyczyścić historię przeglądarki na Impression ImSMART 1.40

Jak zdemontować Impression ImSMART 1.40

Jak ukryć aplikację na Impression ImSMART 1.40

Jak pobierać filmy z YouTube na Impression ImSMART 1.40

Jak odblokować kontakt na Impression ImSMART 1.40

Jak włączyć latarkę on Impression ImSMART 1.40

Jak podzielić ekran na Impression ImSMART 1.40

Jak wyłączyć dźwięk aparatu w Impression ImSMART 1.40

Jak przyciąć wideo na Impression ImSMART 1.40

Jak sprawdzić pamięć RAM w Impression ImSMART 1.40

Jak ominąć konto Google w Impression ImSMART 1.40

Jak naprawić Czarny Ekran w Impression ImSMART 1.40

Dlaczego nie łączy się z komputerem przez USB inne telefony