Wexler Tab 7i 8GB Black nie łączy się z komputerem przez USB

Brak zestawu obrazów

Użytkownicy smartfonów często podłączają swoje urządzenie mobilne do komputera. Można to zrobić w celu przesyłania plików z jednego urządzenia na drugie w celu dalszego wykorzystania. Czasami jednak użytkownicy napotykają pewne problemy, które powodują, że Wexler Tab 7i 8GB Black ignoruje połączenie z komputerem przez USB. Dlaczego tak się dzieje i co można to zrobić w tym przypadku?

Dlaczego Wexler Tab 7i 8GB Black nie łączy się z komputerem

Jeśli użytkownik łączy smartfon z komputerem za pomocą kabla USB, ale komputer w żaden sposób nie reaguje na połączenie, oznacza to, że napotkał jeden z następujących problemów:

  • wadliwy kabel;
  • uszkodzenie gniazda USB na jednym z urządzeń;
  • nieprawidłowe sterowniki odpowiadające smartfonowi są zainstalowane na komputerze lub w ogóle ich nie ma;
  • podczas podłączania smartfona wybrano opcję "Tylko zasilanie";
  • awaria systemu operacyjnego działającego na jednym z urządzeń.

W ten sposób wszystkie zidentyfikowane problemy można podzielić na fizyczne i programowe. Aby określić dokładny powód, dla którego Wexler Tab 7i 8GB Black nie łączy się z komputerem, musisz sprawdzić sprzęt i ustawienia obu urządzeń.

Jak rozwiązać problem

Najpierw musisz upewnić się, że używasz prawidłowo działającego kabla USB do połączenia. Najłatwiej jest naładować telefon tym samym przewodem. Jeśli urządzenie się ładuje, kabel nie stanowi problemu.

Drugim punktem, który użytkownicy często przeoczają, jest niewłaściwy typ połączenia. Gdy użytkownik połączy smartfon z komputerem, na ekranie urządzenia mobilnego pojawi się powiadomienie, które oferuje wybór jednego z kilku typów parowania:

  • tylko zasilanie;
  • kamera;
  • media i tak dalej.

Domyślną opcją jest "Tylko zasilanie". W takim przypadku smartfon na Android po prostu odbiera ładunek z komputera. Sprawdź ustawienia parowania i wybierz "Połączenie jako nośnik" lub "USB-nośnik. Tylko w tym przypadku komputer określi telefon Wexler Tab 7i 8GB Black jako pełnoprawny nośnik pamięci.

Jeśli nic się nie dzieje po podłączeniu urządzenia mobilnego do komputera (urządzenie nawet się nie ładuje), musisz sprawdzić funkcjonalność połączenia USB w komputerze. Na przykład możesz włożyć dysk flash USB lub podłączyć mysz.

Problemy fizyczne (uszkodzenie kabla lub złącza) można rozwiązać tylko poprzez wymianę odpowiednich komponentów. Jeśli wybrałeś właściwy typ połączenia (nośnik) i używasz prawidłowo działających akcesoriów, wadliwe sterowniki stają się główną przyczyną błędu.

Zazwyczaj są one instalowane automatycznie przy pierwszym sparowaniu smartfona i komputera. Oprogramowanie jest ładowane tylko wtedy, gdy istnieje połączenie z Internetem. Jeśli nie połączysz się z siecią, sterowniki nie zostaną pobrane. Dlatego zaleca się sprawdzenie połączenia internetowego.

Możesz sprawdzić działanie sterowników w następujący sposób:

  1. Otwórz menedżera urządzeń (naciśnij Win+R i wprowadź devmgmt.msc).
  2. Znajdź urządzenie MTP lub nazwę telefonu na liście.
  3. Kliknij dwukrotnie lewym przyciskiem myszy.
  4. Kliknij "Odśwież sterownik".
  5. Wybierz "Urządzenie MTP USB".
  6. Kliknij "Dalej".
  7. Poczekaj, aż sterowniki zostaną ponownie zainstalowane.

Jeśli smartfon nie jest wyświetlany w menedżerze urządzeń, możesz włączyć tryb programisty na urządzeniu z Android:

  1. Otwórz ustawienia telefonu.
  2. Przejdź do "Opcje programisty".
  3. Włącz tryb.
  4. Kliknij "Domyślna konfiguracja USB".
  5. Wybierz "Przesyłanie plików".

Jeśli żadna z sugerowanych wskazówek nie pomoże, jedynym sposobem rozwiązania problemu jest zresetowanie smartfona. Odbywa się to w przypadkach, gdy użytkownik podejrzewa, że parowanie jest wadliwe z powodu wirusów.

Aby zresetować ustawienia, musisz:

  1. Otwórz ustawienia.
  2. Przejdź do "Odzyskiwanie i resetowanie".
  3. Kliknij "Resetowanie ustawień".

Po zakończeniu operacji wszystkie pliki zostaną usunięte z urządzenia. Aby uniknąć utraty ważnych informacji, zaleca się najpierw utworzenie kopii zapasowej.

Alternatywne metody połączenia

Jeśli telefon Wexler Tab 7i 8GB Black nie połączył się z komputerem przez USB, możesz wypróbować alternatywne metody przesyłania informacji z jednego urządzenia na drugie:

  • korzystanie z karty microSD;
  • przez Wi-Fi.

Pierwsza opcja nie wymaga szczegółowego opisu, ponieważ wystarczy włożyć kartę pamięci do adaptera i podłączyć ją do komputera za pomocą odpowiedniego złącza. Jednak ten rodzaj parowania pozwoli tylko na przesyłanie plików na lub z dysku flash.

Aby uzyskać dostęp do pamięci smartfona, musisz użyć połączenia Wi-Fi. Będziesz potrzebować do tego dodatkowego oprogramowania. Na przykład MyPhoneExplorer. Musisz pobrać aplikację zarówno na komputer (z oficjalnej strony internetowej), jak i na telefon (przez Google Play).

Dalsze połączenie odbywa się w następujący sposób:

  1. Podłącz oba urządzenia do tej samej sieci Wi-Fi.
  2. Otwórz aplikację MyPhoneExplorer na swoim telefonie.
  3. Wprowadź hasło, które zostanie użyte do nawiązania połączenia.
  4. Otwórz aplikację na komputerze.
  5. Naciśnij przycisk "Plik" i wybierz opcję "Podłączyć".
  6. Potwierdź parowanie, wprowadzając wcześniej wybrane hasło.

Umożliwi to smartfonowi połączenie z komputerem bez użycia kabla USB. MyPhoneExplorer na twoim komputerze wyświetli listę wszystkich dostępnych plików. Możesz przesyłać informacje zarówno z telefonu, jak i do jego pamięci.

Jak uniknąć tego problemu w przyszłości

Aby sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości, wykonaj kilka prostych kroków:

  1. Do podłączenia używaj tylko wstępnie zapakowanych akcesoriów. Nie kupuj tanich kabli.
  2. Ustaw opcję "Urządzenie multimedialne" lub "USB-nośnik" w telefonie.
  3. Podczas parowania po raz pierwszy zainstaluj sterowniki i zaktualizuj je w razie potrzeby.

Przestrzeganie tych trzech zasad raz na zawsze uchroni Cię przed problemami podczas podłączania telefonu do komputera.

Udostępnij tę stronę znajomym:

Zobacz także:



Jak flashować Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zrootować Wexler Tab 7i 8GB Black

Twardy reset dla Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zrestartować Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak odblokować Wexler Tab 7i 8GB Black

Co zrobić, jeśli Wexler Tab 7i 8GB Black się nie włącza

Co zrobić, jeśli Wexler Tab 7i 8GB Black się nie ładuje

Jak zrobić zrzut ekranu na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zresetować FRP na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zaktualizować Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak nagrywać rozmowy na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak podłączyć Wexler Tab 7i 8GB Black do telewizora

Jak wyczyścić pamięć podręczną w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wykonać kopię zapasową Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyłączyć reklamy w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyczyścić pamięć na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zwiększyć czcionkę na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak udostępniać Internet na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak przesłać dane do Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak odblokować bootloader na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak odzyskać zdjęcia na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zrobić zrzut ekranu na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak znaleźć czarną listę w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak skonfigurować odcisk palca na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zablokować numer na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włączyć automatyczne obracanie w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak ustawić lub wyłączyć budzik w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zmienić dzwonek na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włączyć procent baterii w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyłączyć powiadomienia na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyłączyć Google Assistant w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyłączyć ekran blokady w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak usunąć aplikację na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak odzyskać kontakty na Wexler Tab 7i 8GB Black

Gdzie jest kosz na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zainstalować WhatsApp na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak ustawić zdjęcie kontaktu w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zeskanować kod QR na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak podłączyć Wexler Tab 7i 8GB Black do komputera

Jak zainstalować SD Card w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zaktualizować Play Store w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zainstalować Kamera Google w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włączyć debugowanie USB w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyłączyć telefon Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak naładować Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak korzystać z kamery w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak znaleźć zgubiony Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak ustawić hasło na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włączyć 5G w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włączyć VPN na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zainstalować aplikacje na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włożyć SIM-kartę do Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włączyć i skonfigurować NFC na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak ustawić czas na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak podłączyć słuchawki do Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyczyścić historię przeglądarki na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak zdemontować Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak ukryć aplikację na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak pobierać filmy z YouTube na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak odblokować kontakt na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak włączyć latarkę on Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak podzielić ekran na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak wyłączyć dźwięk aparatu w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak przyciąć wideo na Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak sprawdzić pamięć RAM w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak ominąć konto Google w Wexler Tab 7i 8GB Black

Jak naprawić Czarny Ekran w Wexler Tab 7i 8GB Black

Dlaczego nie łączy się z komputerem przez USB inne telefony